tiistai 3. heinäkuuta 2012

En keksi järkevää otsikkoa ;_;

Mitä mitä? Mä täytän huomenna 17 vuotta! omgf, mihi tää aika meni xD mut juu, asiaan....

Miksi silloin kun tekisi kaikkein eniten mieli tehdä jotain jonkun -minkä tahansa- cossin eteen, ei siihen silloin ole aikaa tai ompelukone vetelee viimeisiään, taikka saatika ole kaikkia tarvittavia materiaaleja ;_; elämä ei ole reilu, ei ollenkaan... Heinäkuu menee tosiaan lomaillessa joten silloin on varmasti mahdotonta tehdä oikeastaan minkäänlaisia asioita mitkä liittyisivät cosplayaamiseen, ja elokuun alku menee siinä kun ompelukone menee huoltoon joten Sebastianin wonderland-cossia pystyn aloittelemaan vasta elokuun puolessa välissä. Noh, onneksi ei tarvitse tehdä kuin pupunkorvat ja keksiä niihin kiinnitysmekanismi, sekä pupun häntä ja ostaa jostain sopivat lasit ja väsätä Sebastianin kaulassa oleva nauha jodon se sydän hommeli (+mahdollinen oma "oikea" liivi Sebbylle).
Kaiken tuon lisäksi Täytyy stailata Gumin peruukki (Jonka toivon saapuvan minulle huomenna, kuin syntymäpäivälahja konsanaan 8) ) ja löytää jostain Gumille haskat. Enköhän mä handlee ton kaiken puolessatoista kuukaudessa. Minun tuurillani saan kuitenkin aloitettua kaiken aijemmin mitä pitäisi ja saan kaiken aijemmin valmiiksi kun minulle kuitenkin ilmoitetaan (jälleen) että Tracon saa jäädä välistä, jäähalli kutsuu... En tosiaankaan toivo sitä samaa kohtaloia tälle vuodelle, jos vaikka olisi tapahtumat peräkkäisinä viikonloppuina mutta ei päällekkäin :( anygays, toivon että kaikki sujuu hyvin : )

Ja koska minulla oli tänään tylsä päivä yksin kotona, photoshoottasin kotonani Kikyoun Inuyashasta, ja jonkinlaisen version Sebastianista sarjasta Kuroshitsuji. Ja tässä oman mini-photoshootin tulokset:

Sebastian, Kuroshitsuji
Kikyou, Inuyasha

Se siitä tälläkertaa, tämä luukku hiljenee nyt joksikin aikaa (ellei Gumin peruukki saavu sopivasti niin heitän tänne vielä kuvaa siitä), joten Sayonara! ~~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti