torstai 4. elokuuta 2011

Tracon 2011

Mitä ihmettä voin nyt tehdä??
Kaverini pyytää minua mukaansa Traconiin Tampereelle ja pyytää minua cossaamaan näin pienellä varoitusajalla Prinsessa Mononokesta tutuksi tullutta Achitakaa!?? (Kun itse hän aikoo cossata Sania) OMG

nojoo, suoraan sanottuna puku on helppo, täysin saman lainen jousipyssy on ollut valmiina jo 2 vuotta (tosin se on musta, kun on tehty Kikyon asuun muttahhh..) ja äitikin sanoi että kietaisupaita on helppo tehdä, mutta hän ei voi auttaa mua ennen lokakuuta kun hänen täytyy tehdä itselleen puku APUAA, no kai minä nyt osaisin sen tehdä, mutta en kyllä laske sen varaan! Ja sitten tuo miekka ja siihen tuppi jajaja noi nuolet ja sitten vielä tuo pussi mis on nuo nuolet! Coniin on enää kuukausi, ennakkolipunvaraus loppuu 14 päivä ja ennakkomajoituslipunmyynti 28 päivä! Ja nyt sitten pitäisi jostain repiä rahaa vielä matkaan, rannekkeeseen, majoitukseen ja sitten vielä itse coniin JA TIETENKIN KANKAISIIIIIIN!!


Mä kuolen! Oliskos ideoita että sais puvun nopeesti tehtyy? =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti