perjantai 5. elokuuta 2011

Se on nyt päätetty!

Kyllä, teen kompromissin juuri tasantarkaan juuri NYT.
On minullakin pää ihan pyörällä tästä kaikesta kun en mitään saa aikaiseksi, muttaah... Olen päättänyt, että vaikka en tuonne Traconiin pääsisikään, teen Ashitakan puvun valmiiksi myös miekan ja nuoletkin.
Olen löytänyt myös paljon kaavoja rakkaasta Suuri Käsityö-lehdestä. ^^ Kuten olen kertonut olen löytänyt ne Ashitakan housut ja alupaidan tai ne "hihat", löysin myös sopivan kokoisen kietaisupaidankin, tosin sitä pitää vain pidentää.. Olen myös "vahingossa" löytänyt sitten seuraavan crossaus paidan, joka kuuluu Ranmalle. Kaavan paita kultee oiken Kimonojakku nimellä :D Sitä odotellessa (:

Ja siitä kietaisupaidasta vielä... Kuten kerroin äitini sanoneen sen olevan helppo tehdä, vasta eilen asia varmistui kuinka helppo se oikeastaan on... Äitini on näet tehnyt kieataisupaidan alaasteella ! Että kaiketi minä sen osaan tehdä...

Meidät näet sitten ehkä (toivottavasti) Traconissa, vaikka ei ehkä Ashitaka mukana olekkaan niin San ainakin on... kai?! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti