maanantai 16. kesäkuuta 2014

Tracon 9 & New big project

Okay, so this blogpost will be written in Finnish, and many all others updates in future, because my English sucks and Finnish is easier for me.

---------------------------------------------

Joo elikkäs! Traconiin mulla on suunnitelmissa tehdä kaksi kpop-cossia. Nimittäin, BIGBANGista Kang Daesung, Fantastic Baby -videosta ja Bang Yongguk B.A.P:stä ja Warrior-videosta.

Kang Daesung

Bang Yongguk
Tosiaan Lauantaina Traconissa meillä on BIGBANG -ryhmä, nimenomaan Fantastic Babystä. En vielä tiedä ostanko vai teenkö itse sinisen puvun Daesungille vai cossaanko häntä mustassa puvussa (joka jo odottaa kiltisti kaapissa). Eniveis, Yongguk on minulla sitten varmaan lauantai-illalla ja sunnntaina (ellen keksi mitään muuta jännää sunnuntaille)- Yonggukin haalarin teen itse ja minulla on siihen jo suunnitelmat valmiina. Enää raha ja kangas uupuu, saa nähdä koska pääsen sitä kangasta ostelemaan, onneksi tuo ei pukuna ole vaikea ommella tai ylipäätään tehdä joten valmistuu varmasti aika nopeasti, kunhan saan vaan kaiken tarvittavan materiaalin.

------------------------------------------------

Kuten otsikossa lukee, minulla on tulossa yksi hieman suurempi cosplay-projekti näin Inu no Taishon jälkeen. Projekti suuntautuu ensivuodelle, ainakin toiselle neljännekselle, ellei kolmannelle tai viimeiselle. Ja kyseessähän on Magi: The Kingdom of Magic:ista Kougyoku Ren. 
Olen todella paljon erilainen persoona kuin Kougyoku, mutta hänen pukunsa on niin upea, ja olen jo pitkään haaveillut kyseisen puvun tapaisista suurista hihoista ja röyhelöistä ja ensinnäkin puvun näyttävyydestä. En ole vielä onnistunut tekemään mitään ns. suurta ja ihmeellistä, mutta tämä olisi minulle se suuri ja ihmeellinen. Ja varmasti tähtään tämän kanssa jonkun conin pukukisaan, se on varmaa jos todella onnistun tässä hyvin!

Kougyoku Ren - Magi

Ainiin! Desucon ja Hypecon tulivat ja menivät ja niistä on/tulee ilmestymään videoita youtube-kanavalleni, joten pysykää taajuuksilla! Päivittelen myös Facebook-sivua useammin kuin tätä blogia, joten kannattaa tykätä jos haluaa seurata minua aktiivisesti.



Sayonara ja ensikertaan! ~~ < 3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti