keskiviikko 20. kesäkuuta 2012

Vaikka luulen olevani perillä tulevista cosplay-puvuistani...

... En kuitenkaan ole. Mitä nyt conidarrasta pikkuhiljaa ollaan selvitty, alkaa päähän -tottakai- ilmestyä kuvia erilaisista puvuista ja hahmoista mitä olisi joskus kiva cossata. Ensivuonnahan minulla on 3 cossiryhmää; Inuyasha(Hanhyou-Inuyasha)-DesuconFrostbite, Vampire Knight(Zero Kiryu)-Animecon ja Ranma(Ryoga Hibiki) (ja ehkä Sebastian "Black" Michaelis [Noah's ark circus]). Noiden kaikkien ryhmien osalta mulla on ihan selvää mitä tulen cossaamaan, mutta kun mennään vielä yksi vuosi eteenpäin vuoteen 2014. Ryhmiä olisi silloinkin nyt jo jopa kolme kappaletta; W.I.T.C.H.-Will Vandom, Kuroshitsuji-Sebastian Michaelis. Näiden kahden kannalta näyttää kaikki olevan täysin OK. Mutta kun päästään siihen kolmanteen, eli Kamikaze Kaitou Jeanne -ryhmään! Olen ilmoittautunut(tai no perustin ryhmän ja laitoin itseni) Kaitou Sinbadiksi, koska Jenny päätti cossata itse Kamikaze Kaitou Jeannea. Kuitenkin olen tässä pohtinut, että kun kerran Jenny on päättänyt tehdä Jeannen puvuista sen mikä Jeannella on vain mangassa, niin itse voisin tehdä sen Jeannen-puvun, mikä hänellä on vain animessa eli ns. Toisen taistelupuvun tms. Vielä kuvat alle, eli: (Klikkaamalla suuremmaksi)

Eli Kaitou Sinbad - Ajatus nro 1

Kamikaze Kaitou Jeanne - Ajatus nro 2
Molemmilla asuilla on omat hyvät ja huonot puolensa. Kaitou Sinbadin puku kiehtoo eniten siinä, että Chiaki/Kaitou Sinbad on minun lempihahmo koko sarjasta ja asu on suht helppo. Kuitenkin olen toisinaan hieman vaativammalla tuulella ja toivon haasteita, jolloin Kamikaze Kaitou Jeannen puku kiinnostaisi enemmän. Olisi myös kiva Cosplayata välillä tyttöä koska bindaaminen on tylsää ja vuoden 2013 on täynnä vain mies-cosseja...

Eli kysynkin teiltä rakkaat lukijani! Kumman puvun te haluaisitte mielummin nähdä päälläni? (jos niin voi kysyä) Pyydän mielipiteitä koska itse olen asian kanssa täysin solmussa!

 EDITTOO:// Päätin että teen anyway molemmat puvut ni ei tarvii pohdiskella niin paljon xD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti