keskiviikko 26. lokakuuta 2011

pöö

En kyllä saa tänne tänään mitään järkevää, mutta kun nyt tuli selattua noita blogeja kun tytöt lähtee Japaniin vaihtoon esivuomen maaliskuussa? niin tuli kauheeeeeeeee hinku ittekki päästä sinne.. : < tosin, jos haluun japaniin ni oon menos vaa kielimatkal kuukaudeks (ainaki) ja sinnekki vast sinä vuon ku täytän 18 o.O voihan **** ja senkin tulin kertomaan vaikkei ketään kiinnosta... : D

PLUS mun piti aloittaa japaninkielen opiskelut iltalukiossa, mutta ne on nyt sitte jääneet, kiitti kaverini ku unohti mulle ilmotella ja oon nyt jo niin paljo jälessä et voi vaan itkee. >.< nooh, mä sit päätin ens alkuun lainata sanasen kirjan kirjastosta, mitä noi käyttää sitten tuolla tunnilla, ja katsoa et miten sitä kieltä sit tulis opeteltuu itsenäisesti kun kirja on kuitenkin englanniksi... :< noh, tähän mennessä on menny iha jees, ja kirjahan on tuo Japanese for busy people ykkösosa... Meinasin et jos vai sit pyytää oman joululahjaksi isovalnhemmilta ni vois sit jatkaa opiskeluu rauhassa, ja sit jos tulee jottai ongelmii ni vaivaan mun kaveerii siin vaihees sitte 8D Mutttaah, kattotaa mite meitin käy ~~

Ja sitku haluis osata kirjottaa tota japanii koneella, mut en tosiaa tiä mite se tehää >.<

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti